Bravader

Sophie Arding 2007-11-20 @ 19:50:25
Nu var det länge sedan jag skrev igen. Har gjort lite ditt och datt sen sist. Kommer vara rätt mycket i skolan framöver nu med innan kurserna slutar. Engelskan ska jag ha 2 nationella prov till, religionen har jag precis skrivit färdigt arbetet som vi ska lämna in på måndag. Nu ska det bara rättas av mamma först. Tur att man har en svenskalärare i familjen. =D Har naturkunskap prov på måndag som jag måste råplugga till eftersom det är bajsmånga sidor. Vi ska även göra en gruppuppgift till på fredag. Religion prov måndag om två veckor och det är hur flummigt som helst. Med en stammande lärare är det inte lätt att hänga med och speciellt inte i ett ämne som är så lullugt.

Anyway, helgen har varit både lugn och livad. I fredags efter skolan kom Caroline hem och vi lagade middag och kollade idol med massa chips och dip. Mumsigt. Victor spelade bortamatch så han kom hem sent. I lördags var vi nere på höganäs butiksutförsäljning och sedan åkte vi till väla. Köpte mig en paljettkjol och en stickad t-shirt. Victor köpte en svart långarmad t-shirt med knappar fram. Jättefin! Bild kommer kanske senare. Var en sväng förbi Daniel och Carolina efter. Blev bjudna på vin och lite chittchatt.

På kvällen lagade vi jättegod mat. Om jag får fundera en stund till så kommer jag nog på vad vi lagade med. Haha.. Vet att vi gjorde klyftpotatis iaf. Kollade lite på tv och myste med ett glas vin. Jo, vi gjorde ryggbiff och ugnsbakade rotfrukter med. Mycket gott. =) Vi gick hem till Jernberg en liten sväng och sedan ner till Tres. Skulle träffa Caroline och Emelie där som jag sedan hängde på ner till Bahnhof. Hade en sjukt kul kväll med freakdans med Victor och Linda.

I söndags var vi himla duktiga och fixade massor här hemma. Vi frostade ur frysen, lackade datorbordet, planterade om blommor och damsög våra hela 47 kvm.

Ser fram emot helgen massor nu. Har en tråkig fortsatt vecka framöver. Undantaget fika med Caroline på torsdag. Silfver komemr i helgen. Oj, vad vi ska hitta på mycket. Ska hämta honom i Hbg på fredag kväll och åka direkt till Hässleholm och kolla victor. äta på Tres och förhoppningsvis gå ut efter det. =P På söndag ska vi till Danmark och kolla på Daniel. Ska bli så kul!

Enough with bullshit.


Men shit alltså. Alltid lika imponerad av Victoria´s secret fashion shows. Jag vill veta NU när den kommer sändas på Tv!!
                

               

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mom

Kan tänka mig att du sitter klistrad då, kanske du ser en snyggare bh än den du köpte, hihi? Du ska väl inte avslöja att du får hjälp av mamsen!! Skojar bara.
Ha det bra. Puss

2007-11-21 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback