lite efter..

Sophie Arding 2008-02-15 @ 15:06:19
..men måste bara berätta.. Har man inte världens finaste pojkvän när man kommer (igår på alla hjärtans dag) hem till denna fina skapelse stående på bordet. Så söt e han!
Nu har jag haft en tjockis vecka med massor av plugg. Har haft sluttenta i Företagsekonomi och Språkhistoria i svenskan. Skulle haft prov på ideologierna i samhällen igårkväll, men läraren dök aldrig upp. Han har varit hemma för vård av sjukt barn så förmodligen var han det då med. Den slutsatsen drog vi iaf. Har man pluggat till det i onödan. Får väl istället ha det veckan efter lovet då jag redan har 2 prov redan. Får alltså inte ligga på latsidan under lovet.



Som sagt, nu har jag äntligen LOOVV!!! Ska bli så skönt. Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra, men ta det lugnt ska jag göra iaf.

ikväll ska jag och Victor ha myskväll. Äta gott, film och massa godis som jag ska gå och köpa efter jag har tvättat färdigt. Imorgon vi till väla och shoppa loss. Har inte handlat mycket denna månaden, endast mat, så jag måste unna mig lite nu. På kvällen ska jag upp och göra halmstad osäkert. Haha, jätteosäkert va?! Ska tentafesta med Matilda och hennes polare. Skulle visst vara lite maskerad. Ser jag fram emot. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback