Underbar helg!

Sophie Arding 2010-11-14 @ 18:26:09


I helgen har jag varit i Kalmar och hälsat på Benita. Vi gjorde stan, pratade massa strunt och var ute på Harrys på lördag kvällen. Matilda hängde också på, vilketvar otroligt roligt eftersom vi inte träffats på nästan 1 ½ år. En supermysig helg som jag kan leva på hela veckan tills jag får träffa mina sötisar igen. Behövs för att jag ska kunna få smörja själen med lite positiv energi! På vägen ner körde jag även förbi mormor och morfar och hälsade på, som bjöd på supergod middag. Ska se om jag kan vaska fram några bilder från helgen. Benny, skicka gärna om du lägger in bilderna på datorn. =)

Blev taggad på en bild tillsammans med Victor av Kina från Daniels och Kinas bröllop. Den kommer nog få tillhöra den lilla skaran bilder som vi lyckas se någorlunda ut på. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Så söta ni är!! puss på er

2010-11-14 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback