Hänt i veckan

Sophie Arding 2010-09-15 @ 19:36:37


Äntligen har mina skor kommit som jag beställde på nätet. Nu har även jag ett par Dr Martens syrran! =) Tycker dock att du borde damma av dina i källaren och bärja använda dem igen! (Orkade inte ta egen bild, så ni får nöja er med denna). Denna veckan har jag som vanligt haft föreläsningar. Jag har även sprungit en kortis, lagat majsknäcke och testat linssoppa som blev totalt misslyckad. Fick även hem mitt startbevis till lidingöloppet i måndags och snart är det dags att börja kolhydratladda. =)

Försöker även sätta mig in mer i politiken tills söndag och ikväll fortsätter utfrågningen av de röd-gröna på tv4, så det ska jag följa med spänning ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna Söderqvist

Jag har kollat upp på lidingö sidan nu och vet vart jag ska kika i helgen :) Kom dock på att på lördag är jag i göteborg hela dagen. Men jag får la kolla när jag kommer hem.

2010-09-16 @ 08:44:02
Postat av: Sophie

Det är inte nu på lördag, utan nästa. Den 25:e alltså. =)

2010-09-16 @ 10:00:30
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Johanna Söderqvist

Haha, noll koll ;) Men det var ju bra för då tror jag att jag är hemma :)

2010-09-16 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback