Soova!

Sophie Arding 2011-07-07 @ 02:51:04
Jag är faktiskt lika trött som det ser ut på bilden! Den är inte på något sätt fejkad. Kom hem för några minuter sedan och är så trött så trött. Shit att man inte längre orkar gå på krogen mer än till klockan 02. Haha! Får skylla på en hektisk arbetsdag. Middagen på Salt var fantastiskt och efter middagen hade vi inte fått nog så vi gick in på Leffes och dansade loss. Jag kom fram till det faktum att mina arbetskollegor är helt galna! Störtsköna verkligen. ;) Men nu ska jag (som gick hem nästan först) iallafall sova kudden. God natt!
Jag saknar redan Victor som har åkt till Sundsvall och inte kommer hem till lilla mig förrän måndag kväll. =´( Stackars ensamma mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är synd om dig! Jacob var borta förra veckan och det är faktiskt skit tråkigt.. Speciellt när man ska sova. Hoppas du har några planerade dagar så går det fort :)

2011-07-07 @ 17:30:17
Postat av: Sophie

Ja det är lite ensamt om kvällarna. Boo =,( men imon är det fredagsmys och säkerligen blir det en film och sen åker jag till hva på lördag efter jobbet.

Ja, jacob ringde mig i lördags och trodde jag var hemma och ute med dig. =)

2011-07-07 @ 20:06:55
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Ja, han fick inte tag på mig.. Det är ingen mottagning inne på Harrys. Det var ju jag och Benny så det var ju ganska bra gissat.. :)

2011-07-08 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback