Göteborg!

Sophie Arding 2011-10-18 @ 18:15:34

Igår tog jag mig en tripp till Göteborg för att hälsa på Johanna och Linda. Det var år och dar sen jag träffade dem och nu var det absolut på tiden. Gick en sväng på stan med Johanna och köpte denna klänningen som jag länge har gått och kikat på. Jag vet inte när eller var jag ska använda denna utan tycker bara den är så fantastiskt fin. =)

På kvällen mötte vi upp Linda och Zelli som hade varit i skolan och jobbat hela dagen. Åt på resturant innan jag tog tåget hem igen. En jättetrevlig dag som måste göras om igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det härligt med sådana avbrott i vardagen. Får se vad jag hittar på när det är höstlov.

2011-10-18 @ 19:36:55
Postat av: Sophie

Ja det var faktiskt väldigt skönt. Snacka lite skit och slappa på stan. =)

2011-10-19 @ 10:14:21
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback