Måndag

Sophie Arding 2012-01-23 @ 15:55:41
Jaha, så var det måndag igen. Har jobbat hela helgen och tagit igen mig resten av tiden. Det är kul att vara tillbaka på jobbet igen och träffa arbetskamraterna. Nu trillar det in massa nya vårnyheter i butiken och med det väcks ha begäret igen. Jag har lovat mig själv att denna våren ska jag bara tänka på mig själv och inte på lägenheten. En sista sak har jag precis beställt hem som ska komma i början av februari. Vad det är få ni se då. Jag väntar med spänning! =)
Idag har jag suttit fastklistrad vid datorn heela dagen och skrivit färdigt ett par inlämningsuppgifter som ska lämnas in de kommande veckorna. Skönt att få det gjort på en gång så slipper jag tänka på det ett tag och istället konsentrera mig på jobbet. Hoppas ni har haft en skön helg också!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jajemän, massor med Tyragos!

2012-01-23 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback