Paus

Sophie Arding 2012-01-05 @ 18:16:12
Morsning!
Som ni kanske har märkt har jag varit frånvarande från bloggen ett tag nu. Behövde en paus och har faktiskt inte alls haft någon lust att blogga heller för den delen. Nu har iaf min "vardag" börjat komma igång, om än så segt. Pluggar inför tenta och haft en väldigt anonym visit hemma som även den var välbehövligt. Nu är jag iallafall på plats i Halmstad igen, i min kära soffa, med pluggböckerna framför mig.Och ikväll ska jag och Victor värna om vårt umgänge. Johanna har bokat bord på Lilla Helfvetet som är en mysig resturang här i Halmstad med mellandagsrea på menyn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kram på dig!!!!

2012-01-06 @ 00:59:09
Postat av: mamma

Hoppas det smakade gott. Alltid välbehövligt med lite god mat och gott sällskap.

2012-01-08 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback