Tillbaka

Sophie Arding 2012-06-17 @ 20:29:29

Oj vad trött och ineffektiv jag har varit här på bloggen senaste veckan. Får skylla på att jag har börjat jobba igen och att det tar några dagar för mig att komma in i jobbvardagen igen.

Lördagen förra veckan var det ju jag skulle berätta om när jag fått mina bilder, men har ej lyckats få dom. Jag var nämligen hemma på MÖHIPPA för finaste Matilda! Det var en väldigt trevlig dag med fyrhjuling, vattenskidor och badtunna. OCH bruden var mycket fin. =) Bilder kommer senare.

Bi får en bild på bruden och brudtärnan så länge. Nästa gång blir det i vackra klänningar, fina frisyrer och fin make up.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! Jag gömmer ju mig bakom Johanna?! De va en rolig helg! Både förra och den som bilder kommer ifrån. Ser fram emot bilder ;-)

2012-06-17 @ 21:08:37
Postat av: Johanna

Vad vet du?! Vi kanske trampar in i kyrkan med tofflor och rock ;)

2012-06-19 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback