Krasslig

Sophie Arding 2012-05-21 @ 16:29:48

Under min pluggtid har jag allt som oftast varit småkrasslig. Det är halsont, huvudvärk, värk i kroppen och snor. Allt detta men inget som sedan bryter ut ordentligt utan jag är hängig men ändå inte sjuk. Har blivit ganska trött på det eftersom det dyker upp när det minst är efterlängtat. Som idag.. Har tenta imorgon och onsdag och behöver vara fokuserad på det. Baah, orken tryter. Nu när det även är medelhavsklimat ute så orkar jag knappt gå ut. Vågar inte heller klä mig i tunna kläder om jag skulle frysa?!

Tog mina randiga byxor och t-shirt/tunika när jag cyklade till biblioteket och lånade om boken till tentan.


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Krya på dig och hoppas du orkar prestera på tentorna. Lycka till. STOR KRAM

2012-05-21 @ 21:02:40
Postat av: mamma

Håll ut och krya på dig. Lycka till på tentan.

2012-05-22 @ 08:24:13
Postat av: Bro

Vet precis, hade konstant huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen igår. Bättre blev det ju inte att det var strålande sol och 20 grader ute när man satt inne och pluggade som en idiot. Hade!

2012-05-22 @ 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback