Självpepp!

Sophie Arding 2012-05-09 @ 09:37:02


God morgon!

Har suttit och myst (eller som V brukar säga: sunkar) i V:s joggingdress hela morgonen och fått lite skolarbete gjort. Snart ska jag frescha till mig och ge mig iväg till Väla. Har köpt en ny affisch som behöver ny ram. Har lite beslutsångest över om jag ska ta en svart eller silvrig ram. Hmmm..

Vet ni vad jag glömt berätta?! Härom natten drömde jag att jag fick en bukett med blommor från en okänd person med en medskickad lapp där det stod: Tack för draghjälpen! och så var det hälsningar från en man och hans famij. Vad kunde det vara om undrade jag och så vips så dök den här mannen och hans familj upp. Han hade lagt mitt startnummer på minnet från Göteborgsvarvet förra året och gått in på hemsidan och sökt upp mitt namn för att tacka för att jag var hans draghjälp under varvet. Han skulle inte vara med detta året, men ville önska mig lycka till. Snacka om omedveten självpepp. Haha! Jag laddar flera dagar för varvet, både medvetet och omedvetet. Men vad gör man inte. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De du....vilken grej. Då får vi hoppas att du kan dra andra vid detta loppet också.

2012-05-09 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback