Hux flux

Sophie Arding 2008-04-29 @ 17:28:01

Liite seg på att uppdatera. Sorry sorry. I helgen har iaf jag och Victor varit hemma i Huskvarna/Jönköping. Och vad ser man inte på vägen utanför markaryd?! Om inte självaste Hv-bussen. Dock tom, men ändå. (bild nedan) Har varit en helg med fart och fläng minsann. Var ner till Göteborg i lördags och flyttade syrran. Nu är hon hemma igen! Shoppinggalen som jag är sprang jag på stan sitället för att hjälpa till att flytta. Hade mina väl utvalda butiker som jag hann mellan. Köpte mig en klänning, ett par skor (bild nedan) och tre underbyxor. På kvällen ville Marie och Björn ta det lugnt och komma bort från stöket i lägenheten, så vi bestämde oss för att gå ner på stan och ta ett glas. Även bror följde med. Första gången alla syskon var ute och jag vill säga att det var riiktigt kul!! Brorsan är ett riktigt discomonster upptäckte vi. Haha!! =) (bilder nedan, jättedålig kvalle)

Igår fyllde min kära sambo år. Jag och resten av familjen la ihop till ett duntäcke till honom. Han blev jätteglad och kommer nu i fortsättningen inte att sno mitt duntäcke. Upptäckte att hans till och med var fetare än mitt. Byta kanske?! Det var en mycket stressig dag för mig igår, så snäll som jag är så bakade jag en tårta till honom idag istället. Hoppas han blir glad!! (bild nedan)

Imorgon åker jag hem till kära Huskvarna igen. Victor ska ivär till malmö imornkväll och sen ska han nånstans med jobbet på fredag, så jag passar på att åka hem. Då slipper jag vara ensam. Vi har för den delen bestämt att vi ska åka till Lager 157 när jag kommer hem så då måste jag ju bara hem. =)






Kommentarer
Postat av: Linus

Hej du. Ja fast den filmen var nog med gymnaster från grön grupp va och inte min grupp? Har ju skickat några av våra gamla gymnaster typ linnea och felicia dit för dom börjar bli så gamla nu =) Men i slutet av maj så åker vi upp med mina kids till stockholm för att göra ett nytt försök på Riksmästerskapet =) Så då får vi se hur dom ligger till.

2008-04-29 @ 20:21:10
URL: http://lichan.blogg.se
Postat av: Matilda

Nice helg stumpan! Låter som syskonen arding är riktiga festprissar allihop! Puss

2008-04-29 @ 21:02:12
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Johanna

klart han blir glad! : )
jag hade blivit jätteglad för den tårtan ;)

2008-04-29 @ 21:15:14
Postat av: erik

jag såg er minsann inte på golvet? iofs så såg jag inte så mycket för alla brudar som klängde på mig. Otur.

2008-05-02 @ 13:43:17
URL: http://erikalnervik.blogg.se
Postat av: Matilda

Baby! Var är fredagsbilden?!

2008-05-03 @ 12:21:59
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: erik

vi får helt enkelt ta det nästa gång du är i jönet sophie

2008-05-03 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback