Helg

Sophie Arding 2008-09-29 @ 17:31:42
Nu har ytterligare en helg gått och jag har inte rört ett finger. Satt med skolarbete hela dagen i fredags och på kvällen lagade jag ryggbiff och potatis med rotfrukter. Efter blev det film med två av victors lagkamrater. Blev en sen kväll och jag blev jätteseg lördag morgon. Den spenderade victor och jag nere på stan tillsammans med en an killarna som var med kvällen innan. Vi hade nog hunnit hem redan när den stora olyckan hände, som jag tror alla hört om, vilket var en väldig tur.
Igår såg jag alla repriser av idol, där juryn för övrigt är tusen gånger bättre äb den gamla, och blev helt tagen. Jag måste verkligen fortsätta kolla på det nu!! Alla sjöng ju så sjukt bra.
Tyvärrblev det inget besök frång ängelholm utan det blev uppskjutet till längre fram.
Om vi ska kolla framåt lite, så har jag två lektioner att "se fram emot". Husbyggnad och marknadsföring. På torsdag kommer vår vän Silfver ner och hälsar på. Victor är spelledig i helgen och det kommer bli ett riktigt party här då!! Tjooho!

Nog om det, nu till lite suktning som man som student får smaka mycket på...

Ääälskar den lila kjolen. Helt perfekt längd och lagom ballongig. Perfekt helt enkelt!!
Ett annat plagg jag suktar efter är en stor, tjock och mysig kofta man kan burra in sig i. Mmm.


Bilder från acnejeans.se

Kommentarer
Postat av: mamma

visst är studentlivet lite surt ibland :(

2008-09-29 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback