Påskhelgen

Sophie Arding 2007-04-09 @ 16:22:26
Vårat Påskafirande har gått till så att Dan och Krull var här nere och hälsade på.
De kom i torsdags eftermiddag. När de installerat sig, var det dags att korka upp. Själv tog jag det lugnt och drack enbart bubbelvatten. Det blev en kortis sväng ner till haket Tres Amigos. Blev ingen lång kväll utan vi gick hem när vi fått nog, typ vid 1-tiden.

Fredagen var jag och Hanna på Väla och försökte hitta något att klä oss i Påsk. Jag hittade en klänning, Hanna däremot åkte hem tomhänt. Eftersom jag var så panik klipp-nödig så gick vi in på Frisyrmakarna och chansade på en drop in tid. Dessvärre hade dom ingen, men deras salong i Helsingborg hade. Vi åkte dit och jag fick stilla min panik och blev klippt. Blev jättenöjd. Kvällen var vi nere i Helsingborg och skulle lyssna på en känd DJ. Det var typ 20 pers (ungefär som Sveas, fast större lokal) så vi åkte hem igen.



Påskafton:
Grabbarna var och spelade streethockey hela förmiddagen. Jag var hemma och röjde upp lite och började förbereda påskmiddagen som för övrigt blev mycket lyckad. Efter ett par snappsar med visor om spyor som rullar nerför ylleslipsen gav vi oss iväg till Hanna och Adam. Därefter blev det några drinkar på Torstens och sedan Bahnhof. En mycket lyckad Påskafton.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: moster

Det ser ut som ni hade det trevligt vid påsk jag blev avis för jag har jobbat hela helgen.
Fortsätt i dom takterna,vi syns i solen.

2007-04-10 @ 10:01:16
Postat av: Sten

E det kameran det är fel på...eller. Vissa bilder ser riktigt hemska ut. Ser dock att ni tycks ha roligt, denna kväll i vart fall. Kanske inte lika roligt "the day after".
Ha det...

2007-04-11 @ 03:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback