After beach

Sophie Arding 2010-07-31 @ 18:59:27




Nyss hemvinglandes från after beachen med Benita i släp. Haaks spelade idag och det var ett riktigt håll igång. Efter seglade vi ner på stranden och badade fötterna. Solen var med oss hela tiden och det var så varmt och skönt. Nu ska vi äta grillad kyckling med potatissallad, sedan är det Leffes som gäller! Tjooohooo!!
Benny är på G. Sista bilden håller hon på och välta! =)

Vilken lycka

Sophie Arding 2010-07-28 @ 18:18:32





Allt verkar gå min väg just nu. Solen strålar och igår kom pappa och fred ner till Halmstad. Jag skulle testa mitt första långlöp på 15 km som gick fint trots att det var 25 grader varmt. Se vad långt de har kommit på huset med. Jag är även ledig i en vecka nu. Börjar inte jobba förrän måndag och det verkar som att jag kommer få ledigt de dagar jag behöver vara ledig på. Lycka är även att jag har fått min kraschade skå/vasl utbytt på jobbet eftersom jag trodde vi hade slut på dem och att de har utgått. Det visade sig att det fanns 7 stycken till inne på lagret. Bild på den kommer senare. I helgen kommer Benita och hälsar på. Första gången sen vi flyttade till Halmstad. Ska bli så mysigt. Hoppas på att vädret blir fint, så vi kan ligga på stranden och gå på after beach. Den besökte för övrigt jag, pappa och fred igår. Stannade och satte oss i skuggan och lyssnade på musik. Mycket trevligt! Nog pratat, jag tror ni har fattat att: Det går bra nu!! =)

Hemlängtan

Sophie Arding 2010-07-22 @ 18:52:21














Hur kan man inte längta hem när man har haft en så mysig vecka hemma?! Att man saknar sin familj och sina vänner så mycket!!

Möhippa

Sophie Arding 2010-07-18 @ 17:01:53

Eftersom min kära syster ska gifta sig, låg det på min lott att anordna möhippa för henne. Igår kidnappade vi henne i lägenheten till hennes stora förvåning. En väldigt lyckad kidnappning eftersom hon inte anade någonting. Dagen flöt nästan på som planerat, förutom en aktivitet som blev inställd pga vädret. Vi fick istället frigöra våra kroppar och känna oss jordade med dans. Resten av dagen var vädret med oss och vi både klättrade och smakade massa olika sorters praliner och choklader. Kvällen tillbringades i stuga med frågestund och gissningslekar av diverse kroppsdelar. Möhippan slutade efter övernattning och en stor, supergod frukost. Jag kan inte bli nöjdare med den planerade dagen. Speciellt var att Marie var nöjd, därför är jag också nöjd!








Sol och sand

Sophie Arding 2010-07-12 @ 19:46:28




Sitter just nu hemma, bränd och hungrig och väntar på att Victor ska komma hem från träning så att vi antingen kan äta mat eller åka ner och ta ett kvällsdopp. Sitter samtidigt och lyssnar på P3 som jag tror har fått fnatt. De spelar låtar som banankontakt och fånt jag en korv, så hoppar jag i älva och piccadilly circus... Hmm.. Hela helgen har jag iaf befunnit mig på Tylösand där de tydligen spelade in en musikvideo. Även kanal fem (tror jag det är) var där och filmade svenska versionen av jersey shore som kommer sändas i höst. Försökte gömma mig så gott jag kunde. Vilka gulddagar det har varit!!

Ännu en premiär

Sophie Arding 2010-07-06 @ 19:36:11






Som förra året hade jag bestämt mig för att inte gå på premiären på Leffes. Precis som förra året kunde jag såklart inte hålla mig ifrån det så i lördags befann jag mig på solgården och kollade in Hawks och du och jag. En kväll fullspäckad med raketer och allergianfall. Vilken härlig premiär det var. =)

RSS 2.0