Kidnappning

Sophie Arding 2009-08-26 @ 10:10:52

Kidnappning av nollorna efter kårpuben


Twister med såpa på


Nollorna åkte buss med stab och lekledare


Straffmästarens valpsång

Nollning -09

Sophie Arding 2009-08-22 @ 09:31:21
Dag 1

Nollorna är många och blyga, men så ska det väl vara nu i början. Det har varit en bra första dag med femkamp, gyckel och även en hel del straff för att nollorna inte riktigt fattar vad "att komma i tid" betyder. Idag ska Victor och jag på 1-års kalas och kommer inte kunna vara med på beach dagen. Trist, för det är väldigt fint väder och lekarna på stranden kommer bli en succé. Fler bilder kommer senare under veckan.



Hälsa på staben


Steka köttbullar


Lekledarna

Min sommar 2009

Sophie Arding 2009-08-10 @ 20:57:50

After beach

Sophie Arding 2009-08-09 @ 20:52:25




Sista after beachen och första för min del igår. Var först på stranden med Anna, Joel, Victor plus halva victors lagkamrater. Det var en mycket fin dag och bra drag på After beachen. Har blivit krasslig igen, känner mig som sist när jag svimmade tre ggr, så jag gick på alvedon och en massa vatten. Kvällen tillbringades hemma hos Monica, men blev dock inte så lång eftersom jag åkte hem relativit tidigt och la mig.

Helgen

Sophie Arding 2009-08-03 @ 19:07:24


Har varit en väldigt lugn och skön helg. Som jag skrev i förra inlägget, var jag nere hos Matilda och träffade resten av tjejerna. Det var mysigt att träffa dem igen, tyvärr gick kvällen snabbt och jag längtar redan till nästa gång jag får träffa dem. Blir det kanske en träff i Halmstad nästa gång?! =) Söndagen tillbringade jag först uppe på Öxnehaga i löparspåret. Var tvungen att inviga mina nya löparbrallor. Åkte sedan in för att hälsa på Victors mor innan vi for hem till Halmstad igen. Har jag förresten nämnt att jag börjat springa?! Tycker det är en så otroligt skön känsla efter att ha kört slut på sig själv fullständigt. Hädanefter blir det nog gympass morgon och löpning varvat med aerobic/step kvällstid.

Bilden ovan har jag min nyshoppade klänning från Weekday. Skärp från saddler och skor från Sko-rönne. Victor och jag på väg till Hotellet för en god middag med fläskfilé och örtpotatis. Créme brûlé till efterrätt såklart.

Semester

Sophie Arding 2009-08-01 @ 16:38:05

En veckas semester snart över. Jag och Victor har hunnit med två dagar i Stockholm med massa god mat, vin pimplande och shopping. Det har varit två riktigt sköna och avslappnande dagar, kunde inte blivit bättre. Åkte vidare och hälsade på Victors farmor och farfar några nätter. Stannade till i Vingåker och shoppade lite till, var inne i Örebro och kollade bio igår kväll och idag åkte vi vidare ner till Huskvarna. Har suttit i solen hela dan och ikväll blir det ett glas vin med tjejerna. Som jag har längtat efter dem alla!! =)

Bild från en uteservering på medborgarplatsen.

RSS 2.0