Resa?

Sophie Arding 2010-03-29 @ 17:52:10


En härlig helg är redan över, men jag har hunnit med massor. Träffat familjen och vännerna, slappat, shoppat, sprungit och en del plugg också. Snart bär det av hemmåt igen för lite påsk och mamma-firande. Ska bli mysigt. Vill även ta en tur ner till kalmar igen snart och hälsa på. Tjejhelgen senast blev så lyckad och måste bara göras om. Benny, när kan vi komma?

Tävling

Sophie Arding 2010-03-26 @ 22:33:22
Hittade en rolig tävling på nelly där man kan designa sin egna bikini. Gå in och rösta på min så har jag chansen att vinna ett presentkort och bikini och en massa annat gott.

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Nära hem

Sophie Arding 2010-03-25 @ 18:27:49

Nu är jag bara två föreläsningar, en lunch och en bilresa från Huskvarna. I helgen ska jag nämligen hem och hälsa på en sväng. Mycket ska försöka hinnas med, men jag tror det kommer att gå. Snart är jag hemma igen! Mys, mys!

Odd Molly

Sophie Arding 2010-03-22 @ 16:28:12


Har gått och totalt kärat ner mig i Odd molly den senaste tiden. Älskar deras otroligt söta kläder med massa härliga färger och brodyr. Detta är mina två senaste inköp, den rosa T88 Buttondown som jag iof köpte för ett tag sen och den ljusblå Appeteaser strap top som jag inhandlade för några dagar sedan. Hur fina är de inte?! =) Båda köpta på Nordic Safari här i Halmstad.

Har även gjort ett nytt försök att ändra bloggdesignen. Nu är det bara headern kvar om jag nu orkar göra den.
Update: Header fixad.

Nytt nytt

Sophie Arding 2010-03-14 @ 16:08:21


Fick massa pengar i födelsedagspresent. Detta var vad jag köpte för dem. Träningstopp, linne, löparbyxor och en vattenflaska. Allt i roooosaa!!! =) Fiin fint!! Ska försöka inviga dem snart, när förkylningen blivit bättre. Förhoppningsvis imorgon.

B-day

Sophie Arding 2010-03-12 @ 10:11:49


It´s my birthday! Tänkte börja dagen med att bjuda på mig själv. Signature look of Sophie. Idag händer det massa spännande grejer. Först och främst, frukost på sängen med lite tenta plugg som följer efter det. Not fun! Lite senare en liten hemlis, önska mig lycka till! Ikväll ska jag åka till Bjärnum på vårshow. Linda ska sjunga och dansa på sin musikalskola. Roligt värre!

Fölsedagsfirande

Sophie Arding 2010-03-06 @ 23:24:27

I helgen har familjen, mamma, pappa och fred varit på besök. Eftersom jag snart har tenta och fullt upp med plugg, kom de ner till Halmstad för att fira min födelsedag lite i förväg. De kom igår kväll och då bjöd jag på middag och med hembakade tryffeltårta (nedan). De fina tulpanerna fick jag och dessutom pengar till nya träningskläder så nu ska jag springa och köpa mig ett par nya löparbrallor och kanske ett linne till det. Hur bra är inte det?! =) Tack familjen!! Saknar er redan!




RSS 2.0