Fiesta!

Sophie Arding 2009-07-19 @ 10:31:23
I torsdags innan jag kom till jobbet, hälsade jag på Johanna inne på sparbanken. Båda två helt bedrövade över att vi var tvunga att stå inne på Väla hela soliga dagen så vi bestämde lite spontant att efter jobbet skulle vi åka till Halmstad och gå på Fiestan!! Så blev det och vi hämtade upp Linda i Ängelholm och kom upp vid halv tio tiden och började då förfesta. Kom ut till Leffes lite senare och fick stå i kö ett tag, men vi var tålmodiga och kom tillslut in. Det var värt väntan måste jag säga. Fiesta var sjukt nice och Peter Siepen var kvällen s DJ även att jag inte tyckte han var världens bästa direkt.

Sofia: Skitungarna som kastade ägg på dina fönster har vi nu polisanmält!! I onsdags natt vaknade jag nämligen, helt ensam i lägenheten, av två jättesmällar. Det visade sig att det var skitungarna som hade kastat ägg och tomat på våra fönster. Jag blev förbannad och ringde och polisanmälde. Så nu var det klart!

Båstad

Sophie Arding 2009-07-15 @ 10:15:28
Igår var jag och Victor på dagsutflykt till Båstad. Har varit i Ängelholm några dagar nu och jag började inte förrän 16 igår, så vi kände för att röra lite på oss. Vi gick först ner till hamnen och tog en glass. Än hade det inte kommit så mycket folk, vilket var rätt skönt. Kollade en liten stund på Söderling som tränade med Norman och sedan gick vi en runda innan vi tog bilen via Torekov för att sedan åka hem till Ängeholm. Skönt med lite utflykter lite då och då när man jobbar så mycket.

Besök

Sophie Arding 2009-07-12 @ 18:41:06


I helgen har vi haft besök av min kära syster och Björn. Victor tog väl hand om dem när de kom i lördags, bjöd på lunch och visade dem runt halmstad eftersom jag jobbade till tre. Tog en tur ut till Tylösand när jag kom hem och Björn badade i snålblåsten. Grillade på kvällen, lyssnade på musik och kollade gamla bilder innan det bar av ner till stan och Bond.

Idag tog vi oss en lång sovmorgon och en brakfrukost. Vandrade ner till Östra stranden för att få en nypa luft innan vi tog oss till Maxi för att inskaffa lunchen. Har varit en såå trevlig helg!!

Überlycklig

Sophie Arding 2009-07-08 @ 17:35:10

Bild från styleroom.se

Nu har vi äntligen fått en lägenhet! Den är i största och, enligt vår ekonomi, dyraste laget, men vi gillade den alltför mycket för att tacka nej!! Nu blir det flytt i september. Tjoho, tjoho, tjoho!!

Testing

Sophie Arding 2009-07-01 @ 22:17:56


Kom ju på att jag har webbkamera på min dator. Nu när Victor är borta om veckorna har jag internet på min dator så jag passade givetvis på att testa kameran och titta det funkade ju bra!! =)

RSS 2.0