Dagen till ära

Sophie Arding 2010-04-28 @ 20:37:16



Ett stort GRATTIS till min Älskling som fyller år idag!! Bjuder på mina favoritblommor dagen till ära. LOVE THEM!!

Ursäkta den dåliga uppdateringen, mitt liv är just nu fullspäckat med skola och jobb och kommer så vara ända fram till sommaren. Kommer försöka ta tag i bloggen då.

Kungligt

Sophie Arding 2010-04-27 @ 20:25:30

Det finns bara ett lag...

Sophie Arding 2010-04-25 @ 10:10:46


Förstår att det var mycket glädje i Jönköping igår och jag hade velat vara med och uppleva det. Attans också! Vi firade guldet här hemma med vin och trevligt sällskap istället. Nästa år kommer jag hem och firar på plats.

Torkel Gregow

Sophie Arding 2010-04-09 @ 11:29:39


Denna skojiga sysselsättningen roar jag mig med en fin och solig fredag som den här, hela helgen och resten av nästa vecka.. Kul kille den där Torkel..!!

2010-04-08

Sophie Arding 2010-04-08 @ 18:25:32

 

Tack Mormor, morfar och farmor för erat bidrag till min födelsedagspresent. =) Den luktar gudomligt och nu kommer även jag göra det. (Förhoppningsvis!)

Idag har jag skrivit omtenta som jag hoppas gick ganska bra. Hoppas på ett G iaf. Tro inte att det kommer bli lugnare på pluggfronten efter detta, Nä! Nu är det bara att ta tag i nästa tenta som ska skrivas nästa vecka. Och imorgon, önska mig Lycka till!!


Påski

Sophie Arding 2010-04-02 @ 22:38:14



En Glad påsk och en trevlig helg till er allihop! Nu lägger jag ihop mina skolböcker för ett litet tag. Till imorgon iaf. Önskar även Johanna en trevlig resa till det stora äpplet. Ta hand om dig!


RSS 2.0