Ipod shuffle

Sophie Arding 2010-01-27 @ 14:29:24


Mitt första och kanske bästa mellandags kap jag gjort på flera år. En Ipod shuffle som man inte ens behöver ta upp ur fickan varje gång man vill byta låt. En suverän pryl att ha på löparrundorna, otroligt liten och behändig. Kan det bli bättre? =)

Vinterweekend

Sophie Arding 2010-01-19 @ 10:58:42




Nu har jag varit iväg med hela familjen, utan Victor, till Sälen för några dagars uppladdning inför den nya terminen. Har nog åkt det mesta man kan åka under dessa fyra dagar och de märks. Träningsvärk i armarna, magen, ryggen och benen och ont i knät. Första gången sedan 9-års ålderna som jag stod på ett par längd skidor igen och det var superkul. Nästan 2 mil avverkade jag med syrrans skidor. Anyway, det har varit otroligt skönt att komma iväg och trots att vädret inte har varit bra och skidåkningen utför varit mindre är jag supernöjd med mitt lilla avbrott från vardagen. Vill upp och åka mer!! och ja, jag blundar på den nedersta bilden...

Nyår igen

Sophie Arding 2010-01-10 @ 13:51:04

Niklas?? Haha!!




De glada killarna


och de glada tjejerna


Värdparet står och vispar grädde till kaffedrinkarna

Happy days?

Sophie Arding 2010-01-06 @ 20:27:23
Jaha, då var det snart dags med tenta igen. Jag är totalt omotiverad och känner mig inte så värst förberedd som jag hade behövt för att vara lugn. Vädret i Halmstad de senaste dagarna har varit helt underbara, det har snöat konstant. Dessvärre straffar jag mig själv genom att tvinga mig sitta inne med lagboken. Damn vad orättvist livet är ibland. Tröstar mig dock med att jag kommer få tillräckligt med luft när tentan väl är över. Sälen, snart kommer jag!!

Har för övrigt inte än lärt mig att göra någon bra banner eller vad det nu heter, så ni får helt enkelt stå ut med denna. Orkar inte sitta och chansa längre, dessutom har jag inte tid. Bilden är från två månader sen när jag stod hårmodell. Fick till slut be min vän hämta dem nu i jul när hon var hemma eftersom jag inte fått skivorna han påstått sig skickat på posten.


Bjuder på en bild till

GOD FORTSÄTTNING!!

Sophie Arding 2010-01-02 @ 11:57:16

Kvällens middagsfix stod jag för.

RSS 2.0