Bröllopsbilder

Sophie Arding 2010-08-31 @ 20:44:07








Vackraste bröllopet och vackraste paret. See for yourselves!

Vikverkstad

Sophie Arding 2010-08-30 @ 18:00:36

 

 

 

Det var några hektiska dagar, förra veckan innan bröllopet. I torsdags kom bland anant Marie och Björn hem till oss med kyrkbladen och festprogrammen som skulle vikas. Det tog ett par timmar att vika, sy och tejpa fast detaljerna, men snyggt blev det. =)


Uppvärmning

Sophie Arding 2010-08-29 @ 23:44:52








Värmde upp inför bröllopet med att flytta byggnadsställning ute vid stugan. Nu har huset fått väggar och tak, även takplåten är på plats. Nu är det ju ett riktigt hus. =) Bilder från bröllopet kommer inom kort.

Det börjar närma sig

Sophie Arding 2010-08-25 @ 09:51:03


Lördag den 28/8 sker vigseln mellan Marie och Björn i Ölmstad kyrka och det börjar närma sig med stormsteg. Jag börjar bli smått nervös, men även min syster som jag pratade med igå och det är massor att fixa nu innan lördag. Detta kommer bli årets happening, det kan jag försäkra!

Girls night out

Sophie Arding 2010-08-23 @ 17:10:37




I lördags skrev jag min första tenta sen skolan slutade. Tentan som har hemsökt mig under hela sommaren, äntligen över! Det firade jag med Kristin, Antonia och Malin med en kväll på stan. Först var vi hemma hos oss innan vi begav oss ner till mårtensson. Grabbarna hade även inkilning för de nyanlända till laget så vi mötte även upp dem där. Tråkigt att Antonia lämnar oss på lördag eftersom hon flyttar upp till Umeå igen.

New in

Sophie Arding 2010-08-16 @ 20:27:21



Såklart shoppade jag när vi var i Köpenhamn. Och vad kan det ha varit, om inte ett par skor. Börjar nästan bli tradition nu. Åka till Köpenhamn och shoppa skor. Mmmm.. I like. =) På ALDO hittade jag dess pjäser. HAr länge suktat efter ett par beiga.. till..

Det närmar sig

Sophie Arding 2010-08-14 @ 17:24:24


Förberedelserna har jag kunnat börja bocka av nu allt eftersom och det mesta börjar ordna upp sig. Det börjar närma sig och jag känner att jag börjar bli mer och mer hispig. Vilket ansvar man har fått. =) Bilden ovan är den skål som jag köpte på jobbet för ett par veckor sedan som jag prytt med stenar och ljus. Hemskt nöjd. =)

Köpenhamn

Sophie Arding 2010-08-09 @ 20:40:27








I helgen var jag Victor och våra två nuvarande inneboende till det vackra Köpenhamn. Vi hade strålande fint väder i lördags då vi ägnade dagen åt shopping, fånerier och åt den fina usikten i Nyhamn. Vi åt gott och drack ännu godare, men även kultiverade vi oss på Museum of art and design. En mycket trevlig helg som vi avslutade i Halmstads biosalonger. Såg inception som var sjukligt bra. Se den!

RSS 2.0