Nu är det helg igen, nu är det helg igen

Sophie Arding 2010-02-26 @ 18:59:21

Helgen har inte kunnat börja bättre. Alla skolarbeten är färdiga, löpträningen gick som smort. Jag orkade mig på ett 50 minuters pass på bandet, kan det bero på att jag suttit stilla i typ 4 dagar kanske? Victor kommer snart hem med mat och jag ahr fått ett mail som piggade upp ytterligare, men inga förhoppningar än. ;) Till sist, hur bra är inte denna låten? Beyonce är min gud!

22:a = 5 år!!

Sophie Arding 2010-02-22 @ 23:58:58


Ordning på torpet

Sophie Arding 2010-02-14 @ 19:00:31






Äntligen börjar vi få ordning här hemma i lägenheten. Vårat polska vandrarhem till sovrum är äntligen om målat till vitt, gammelmormors takkrona är iordningfixad och satt på plats och köksbordet är även det om målat till svart. Nu har vi bara kontoret kvar att fixa. Där ska in några hyllor, en ny stol ska köpas till skrivbordet och lite annat smått och gott.

Coktailparty

Sophie Arding 2010-02-01 @ 19:23:53




I helgen har vi varit ute och slirat igen. Denna gången var det Coktailparty hos Matilda som gällde. Mycket god mat fick vi och goda coktails. Spelade kortspel och va på Karlssons. Fantastiskt trevligt det var!! Se bara vad fina vänner jag har! =D

RSS 2.0