Stockholm nästa

Sophie Arding 2009-04-30 @ 19:36:57


Nu är det nära resdagen, men först blir det grillning hemma hos päronen i Huskvarna. Inget är så avslappnande som att komma hem och sitta på den stekande altanen och prata med mor och far och veta att snart kommer köttet att grillas. Mmums! När alla är ute på stan och stökar en valborgsmässoafton som den här, så sitter jag hemma och gottar istället. HAHA! Imorgon ska jag hinna träffa Benita och Johanna, men sen bär det av till Stockholm. I like! Vi åker hela familjen inklusive Victor och Björn och kollar på kära breor som ska gå på slottet med pompa och ståt. Bilder kommer efter helgen. Efter det har Victor och jag hela dagen utstakad med shopping, vin och spotting!

BBQ party

Sophie Arding 2009-04-26 @ 22:14:45
Denna soliga helg har jag tagit tillvara på på bästa sätt. Fredag- handlade mat för lördagens grillning för 12 personer, stadsbesök och en massa glass. I lördags började dagen med glasbolaget och resten av eftermiddagen satt jag ute i solen med Emma och Anna och drack rosé. Vännerna började droppa in framåt 17-tiden då vi satte igång grillen och partykvällen var ett faktum. Pastasallad och fläskfilé stod på menyn och det blev väldigt gott. Kvällen kommer i bilder.


Emma och Anna mumsar på födelsedagspresent från Niklas


Sångfest hemma hos Liberg


På väg till Bond


Klackarna i taket!

Ännu stoltare nu ju

Sophie Arding 2009-04-20 @ 20:37:34


Bror kommer tredje bakifrån, närmast kameran. Det här åker vi och kollar 1:a Maj. Ska bli så skojigt!

Kalmar 17-19

Sophie Arding 2009-04-20 @ 11:55:19








Kort och gott...!

Nyshoppat

Sophie Arding 2009-04-16 @ 16:14:13

Det jag köpte i Stockholm i helgen var denna väskan. Till räckligt stor att jag kommer få med mig både kollegieblock, vattenflaska och ett äpple till skolan numer. Nöjd med mitt inköp måste jag medge. Har även varit på stan idag och förlängt mitt abonnemang. Så fick det såklart bli en ny mobbe med 8,1 megapixelkamera. Den e grym! Som jag sa till pappa, I´m not a traitor anymore. =P



Ser ni att jag har fixat till min header nu med. Äntligen!

Stolt syster

Sophie Arding 2009-04-14 @ 12:25:27


Såhär stilig bror har man. 1:a vaktpost Drottningholms slott



Här står han uppe till vänster och blickar ut över hela trädgården

Glad Påsk

Sophie Arding 2009-04-11 @ 22:00:38

Önskar er alla (kanske lite sent) en Glad Påsk och en härligt solig helg ifrån Stockholm!
Idag har vi farit runt på stan och jag har köpt mig en ny skolväska. Bild kommer när jag kommit hem till Halmstad. Imorgon ska vi åka till drottningholm och kolla på bror som vaktar. Så stolt syster är jag! Bild på detta kommer även det lite senare. Vill bara tillägga att min påskmiddag bestod av två saftiga oxfiléer. Mums!

RSS 2.0