Present, film och grillning

Sophie Arding 2007-04-25 @ 09:46:10
Ska berätta lite om mina senaste dagar nere i det sköna Ängelholm.
Middagen i fredags blev hellyckad. Den inbakade Fläskfilén blev god och även så pannacottan. Vinet smakade alldeles utsökt. Dem kan jag rekommendera (Matilda) =)

I Lördags ängnade jag och Victor tiden åt att ströva omkring på Väla. Victor köpte en fin Diesel klocka och jag fick min födelsedagspresent av honom. Eller ska jag säga mina presenter. Lite sent, men bättre än aldrig.
Provade ut 2 par skor på Nilson som jag fick av honom. Bilder nedan.
Senare på kvällen gick vi och tog en pizza med Hanna och Adam. Blev även en film.



Söndags hände inget speciellt. Vi var hemma heela dagen och bara låg i soffan och kollade på filmer. 3 st blev det till slut. Victor var duktig och orkade ta sig till gymmet en timme.

Igår kväll var vi och grillade på beachen med Hanna och Adam. Köpte engångsgrill, korv och Coka och tog med oss brassestolarna och bara satt å mös. Adam fick flippet och skulle göra upp en lägereld. Sprang omkring som en iller och letade pinnar.
Tyvärr var det lite dis som låg i horrisonten så vi fick inte se någon solnedgång. Sista bilden är den tidiga solnedgång vi fick se.
När det blivit lite kyligare åkte vi till Donald och tog en glass.





Ciao!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud va mysigt det ser ut! Det är nu man inser vad man egentligen gör på västkusten! I helgen börjar alla badisar flytta ned till Halmstad, i alla fall den äldre skaran. Den stora boomen förväntas inte förrän om en månad! Vilka snygga skor! Jag spanade på dem jätte länge, men snålfan som jag är gick jag och köpte ett par nästan likadana på skopunkten! Hehe, va gör man inte som student?! SKa ni hem till Husebanana i helgen? Puss puss

2007-04-27 @ 10:34:49
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: snuttan!

jäla sköna skor asså.. så snygga.. behöll du dom?

2007-05-16 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback