Regn, men på bra humör

Sophie Arding 2007-04-19 @ 15:47:11
Äntligen har jag fått tjäna lite mer pengar. Efter några dagars ledigt är det kul att komma tillbaka till jobbet igen.
Idag har varit en kul dag. Började med morgon kaffe innan jag skulle sätta igång med städet. Dessvärre är jag inte så förtjust i kaffe, men när jag blir bjuden kan jag inte tacka nej. Brukar vara van vid de söta små kaffekopparna, men icke idag nej. Det blev en full mugg med kaffe som jag skulle försöka få i mig. Tur var så blev jag även bjuden på hembakta tékakor med smör och ost. Då gick det lättare att svälja ner. =)
Tydligen uttryckte jag allt för tydligt att jag blev helt förtjust i tékakorna, så jag fick 2 st med mig hem. Mmm..
Kan det goda humöret jag har idag bero på den enorma koffeinkicken jag fick i morse?

Idag regnar och blåser det här i lilla Ängelholm. Kommer resten av kvällen befinna mig i soffan under min ljusgröna filt och glo på Felicity. Kanske blir det en kopp té med en hembakt tékaka.

För övrigt har jag sjuk träningsvärk i triceps/bröst, efter gymmet igår. =/ Kunde knappt dra ett tag med dammsugaren.

Dagen prestation: Jag har lärt mig mangla!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Va bra med manglet vi skickar tvätten hedanefter så slipper vi göra detta.

2007-04-19 @ 16:20:08
Postat av: sis

Mangla är sjukt svårt! Speciellt om man får ett veck som manglas in, det är omöjligt att få bort! Believe me, I know!

2007-04-19 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback