Back to school

Sophie Arding 2007-08-24 @ 10:45:20
Så satt man i skolbänken igen. Känns skönt efter några års uppehåll.
Efter studenten var jag helt förtvivlad och kännde mig helt vilsen. Var tog livet vägen efter skolan?
Nu efter 3 år har jag hittat tillbaka till tryggheten och det känns skönt.
Ämnena jänns helt ok. Vissa blev jag lite övverraskad över. Matten tex. Gick skitbra första lektionen. Kommer förmodligen bli svårare och svårare, men jag kunde inte fått en bättre start.
Engelskan har gått skitbra med. Pratar endast engelska i klassrummet, vilket vi INTE gjorde på gymnasiet.
Det var till och med så att läraren gav upp och pratde svenska till slut hon med.
Ska försöka hinna med skolan så gott jag kan då jag har tre veckors vikariat kvar på jobbet.
Men nu är det bara 1 lektion kvar, sedan får jag fira FREDAG!! (jobbet börjar inte förrän måndag)



På lördag ska vi försöka äta lite kräftor. Svårt att kunna träffas allesammans samtidigt.
Victor är i Limhamn och spelar cup, så han får komma in senare. Sparar lite till honom med.

Hittade ett härligt reportage på expressen. Det måste ju bara stämma!! =P

Och jag fortsätter min drömmar om det perfekta sko paret.
Just nu är jag sugen på ett par, inte kilklack men, höga skor med klumpig sula. Stil bilderna nedan.
Får ta mig tid någon dag och ge mig ut på skojakt efter det ultimata paret.


Bild 1: Asos -£ 100
Bild 2&3: Shopbop - Rea $ 70

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback