Försenad 1:a advent

Sophie Arding 2007-12-04 @ 18:16:13
Måste såklart lägga ut bild på vårt första tända adventsljus. Vad mys vi har det här hemma. :=) Har även köpt och planterat vita hyacinter i mina nya krukor.

    

Min klippning blev väldigt vågad. Frisören jämförde den med Josefine Crawford. Andra säger Robyn. Uäsch! Sa till henne att jag ville göra något drastiskt och det blev det, minst sagt. Hon sa det var deras senaste egna klippning ur deras kollektion så jag får väl tro henne. Haha. Visar ett litet smakprov bara. Måste verkligen vänja mig vid detta innan jag blir nöjd med det. Haha.



Kommentarer
Postat av: Mattelutt

Jag tycker minsann att det ser jätte fint ut i håret! Lite Carina Berg om jag får säga de! Super najs! Hoppas de va värt alla pengar! Jag tror jag äntligen hittat en bra frisör här om du skulle vilja testa nån gång! Pusspannaka!

2007-12-05 @ 14:03:28
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: mamsen

ser att du sytt dina silvriga längder. Hur gick det? Fin frilla jag har inte varit lika djärv. puss

2007-12-05 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback