Klipp

Sophie Arding 2007-12-04 @ 09:02:43
Nu är ett prov avklarat. Skönt. Nu har jag naturprov på torsdag och matte nationellt på tisdag nästa vecka, så det blir bara läsa, läsa, läsa hela veckan och helgen. Fast på lördag har vi bestämt att åka till Köpenhamn och gå på julskyltning så då blir det inget. Åh, det ska bli så mysigt att åka till danmark. =)

Idag har jag beställt klipptid på dyraste salongen i Ängelholm. Hoppas verkligen de lever upp till sina priser, annars blir det inget återbesök där inte. Börjar bli lite nervös nu som jag alltid blir innan jag ska klippa mig. Haha!

Matilda: Svar ja. =P De hade dem kvar detta året.

image246

Grymt snygg frill by the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback