Lussevaka

Sophie Arding 2007-12-12 @ 18:09:14
Den struntar jag fullständigt i. Jag ska tillbringa min kväll hemma i soffan och äta en saftig kebabtallrik. Mmm. Jag har istället bestämt mig att gå upp tiidigt i morgon och se Luciatåget på tv och få lite mer jul-inspiration. Start 06:30. Nej, ikväll är det min kväll. Vänner, roomservice gör om Zäta och Emmas kök, Top model final och sedan Fråga olle. Kan det bli bättre?! Är hemma helt själv också för Victor är iväg långt bort och spelar match, kommer inte hem förrän i natt någon gång. Jag får alltså göra preciis vad jag vill och jag får se allt som jag vill se. Självklart är det trist att vara hemma själv, men bättre det än att se honom sitta spela cs hela kvällen som jag dessvärre får göra resten av de andra kvällarna. Huah.

image260

Kan glädja mig åt mitt VG jag fick i slutbetyg i engelska. Låg nära Mvg, men räckte inte riktigt till vilket är rätt surt. Men är glad för mitt höjda betyg, vilket betyder att jag inte gått i skolan för inget. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback