Snart är det dax

Sophie Arding 2007-12-14 @ 10:01:02
Uppe som vanligt 07.15 för att kolla på julkalendern. Sjukt rolig. Det är iskallt ute och fest ikväll. Har massor att göra nu på förmiddagen innan naturlektionen. Måste ut på stan och fixa lite saker. Jag har även drabbats av en väldans beslutsångest. Vad ska jag ha på mig ikväll på julbordet? Samma dilemma varje gång. Har lovat Linda att vi ska köra klänning men nu börjar jag bli osäker. Hade först bestämt mig för en svart slimmad klänning, som jag har idag på bilden nedan, med en biker-look-a-like tröja över, men bestämde mig för att inte ha det till slut. Nu har jag min blå ballongkjol med hög midja, den svarta klänningen jag sydde om i veckan eller mitt favorit plagg, de svarta byxorna med hög midja från Filippa K. Aaaahh..

Anyway, idag har jag satt på mig tjockiströjan som jag ska gosa i hela dagen. Mmm. =)

    

Klänning under: Gina Tricot
Kofta: HM
Skärp: HM barnavdelning
Leggings: Ge-kås
Skor: Köpta i USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback