Vad göra?

Sophie Arding 2007-12-12 @ 10:59:09
Mina kära hyasinter! De hänger åt alla håll. Vad ska en människa som inte orkar köpa blompinnar göra åt det? Förslag är välkomna..


Nu är det inte långt kvar minsann. Hade mitt sista prov igår. Matte nationellt i 3 h. Var sådär pigg efteråt och det råkade jag ta ut på närmast möjliga. Stackrs Victor! Nu är det bara ett arbete som ska vara klart till måndag som jag inte börjat med. Dags att sätta igång minsann för i helgen finns ingen tid. På fredag är det julbord i Tyringe och på lördag är vi bjudna till Kristianstad till en i Victor lag. Alltså blir det hockey umgänge hela helgen och man måste hålla sig tillräckligt pigg och fräsch båda kvällarna. Undrar om jag kommer orka med. =)

Min bild idag blev lite mongo. Ser ut som någon kobent sak. Till detta blir det mina stövlar, som jag by the way älskar, och min nya KAPPA. Javisst, tro det eller ej men jag har hittat en. Så glad. Bild kommer senare i veckan eller ännu längre. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback