Inspiration

Sophie Arding 2007-07-30 @ 15:19:39
Nu är vardagen tillbaka igen och vädret är bara grått och trist. Sophie har fått stor lön och kunnat återbeta allt och även unnat mig själv lite saker. Tur att det är rea. Jag har köpt mig ett par svarta byxor med hög midja från Filippa K och en fin blus till. Även lägenheten har fått en ny touch. Bilder nedan.
Vi har även skaffat oss en ny stekpanna. En efterlängtad en. Har även köpt en stor gjutjärnsgryta. Så nu kan vi äntligen koka köttgryta.. Mmm.. =)

Dessvärre börjar jag känna mig lite småkrasslig. Halsen bränner och huvudet värker. Har även en liten känning av feber. Ska palla mig till jobbet ikväll ändå och försöka.

      

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅHH va fint ni har gjort de :D

2007-08-06 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback