Miami

Sophie Arding 2007-07-28 @ 12:21:45
Nu var det läänge sen jag bloggade. Anledningen till detta är vår trip till: Miami, Hemresa från USA, Jönköping, Örebro och sedan jönköping och besök av vänner.

Var så länge sen vi var i miami så jag ska försöka sammanfatta det lite kort.
Kom ner Lördagen på efetrmiddagen efter att ha kört längs kusten genom Fort Lauderdale. Ner till stranden för att ta vara på den sista kvällsolen. Vattnet kan jag upplysa om var 30 grader varmt så det svalkade ingenting.
Tog en promenad på kvällen efter att ha käkat en stoor New York steak med endast pommes till.

Söndagen kom vi ner till mamma och pappa som bodde våningen under och fick höra att det hade varit ett herrans liv där under natten. En tjej hade varit ute i korridoren, skrikit Noo no och gråtit och haft sig . Poliser och Crime scene miami var där så vi tror det har varit ett mord under natten. Tydligen bodde vi på de skumma kvarteren.
Kanske var det därför hotellet var så billigt. =P
Iaf, Jag, Victor och fegget var på stranden hela dagen medan mamma och pappa åkte ner till Key West.

En snabbtitt på våran utflykt till Miami!



Tisdagen den 17:e åkte vi hem från Paradise efter två veckor med massa sol, bad och shopping.
Helt underbar resa!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst var det härligt i Miami. Lite för varmt i vattnet tycker jag också. Här har vädret blivit lite sämre sedan ni for så minns de härliga dagarna.

2007-07-30 @ 02:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback