US and A

Sophie Arding 2007-07-02 @ 20:19:23
Var hemma en sista sväng för att fira Syster och Björn innan vi åker iväg. Nu är det endast 10h och 45min kvar tills vi sitter på Öresundståget på väg ner till Kastrup. En liten rewind från helgen:

Fredag kväll kommer vi hem till mig och äter good mad och firar syster och Björn med massa paket. Även Victor hade varit snäll och fick paket han med. Kollade bilder från Usa in på sena natten.

Lördag tvingar jag med Johanna till A6 och systemet för att ladda upp inför kvällen.
Eftermiddagen tillbringade jag tillsammans med Johanna, Benny, Sara och Mallory på Visingsö. Vi guidade Mallory runt slottsruinen och sedan hyrde vi 2 tandemcyklar och cyklade runt på ö:a och köpte glass vid kyrkan där remmalagen stannar. Det var en alldeles perfekt dag för att turista. Solen sken och alla var glada. På hemvägen stannade vi och köpte Polkagrisar på Franssons. Mmm.

         

    

Kvällen inleddes med god kebabpizza hos Agge. Åkte sedan bonnabil med värsta baslådan i bagaget in till en  jobbarkompis till Benny på torpa. Fortsatte våra festligheter där för att sedan gå ner på stan. Kvällen slutade tyvärr relativt tidigt, men vi han träffa många under vår lilla gång ändå.
Tack för en underbar kväll!!

         

        


Eeeeyy. Manuel!!

Och till sist. Två underbara bilder på min gulleSNUTTAN!

    

Ciao!

Kommentarer
Postat av: gulleSNUTTAN

haha. schyssta bilder :D
hoppas US and A blir as kalas för er. puss puss

2007-07-03 @ 20:42:00
Postat av: Benita

hehe, de va riktigt fina bilder, speciellt på snuttan =)

2007-07-04 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback