Lämnad ensam

Sophie Arding 2007-06-02 @ 11:31:17
Sitter här ensam och alena i våran lilla lägenhet. Inget roligt väder att gå ut i eftersom det spöregnar. Min Victor har blivit bjuden en Weekend i Barcelona av jobbet. Åkte igår kväll och kommer hem måndag. Jag har aldrig kännt mig så ensam. =/ Får ta mig samman ett tag till, Hanna slutar vid 15 och då ska vi gå och sola. Känner mig så jäkla blek nu. All färg har bara runnit av mig. Eller, jag har iof fjällat som en ko så...
Imorgon blir det förhoppningsvis bättre väder, då blir det beachen!
För att få tiden att gå, har jag städat här hemma. Både 1 gång och sedan 2 gånger till.

Just nu vill jag bara ha sol och en vit strandm med grönt vatten så långt ögat kan nå.. I Orlando.
Nu har nedräkningen börjat igen. Det är endast 4 långa veckor och 2 dagar kvar.
Under den tiden ska jag försöka hinna med:
Jobba - Träffa Johanna på hennes semester - Åka till Huskvarna och träffa mor, far och bror när de kommer hem - Träffa resten av vännerskaran - Midsommar - Ännu mer jobb - Fira Marie och Björns födelsedag (skönt att de fyller på samma dag).
Sedan, Tisdagen den 3/7 kl 06.40 bär det ÄNTLIGEN av till Kastrup.

Jag måste försöka klämma in ytterligare en resa till efter sommaren. Har bara sommarvik till den 16/9 så två veckor efter där vore inte fel. Det måste jag fundera mer på. Gosch vad pengar det blir som jag inte sparar denna sommaren.

Lite nostalgibilder:

         

         
Bild 1. Bal -05 Matilda och Benny
Bild 2. Some heck of a förfest hos mig
Bild 3. STUDENTEN. Jag och Benny efterfest på Huset
Bild 4. Johanna utslagen på Eurostop hotel innan Turkiet resan
Bild 5. Victor och jag. 85-års kalas
Bild 6. Sis och Johanna. Winnerbäck sommaren -06

Nej, nu ska jag gå och fortsätta tycka synd om mig själv!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback