Middag och Die hard 4

Sophie Arding 2007-06-28 @ 14:27:04
Ikväll hade vi tänkt träffas och laga middag vi vänner här nere i Ängelholm innan vi åker på semester.
Det blir Florida - Orlando för våran del, om nu detta inte framkommit tillräckligt, och Cypern för Hanna och Adam.

Jag ska för första gången försöka mig på att göra en potatisgratäng. Undrar hur det ska gå.
Har iaf bra vägledning av min favoritsida på internet.
Det ska även bli en köttbit, kall sås och en grönsallad till.

Ska sedan gå och se den nya Die Hard filmen som hade premiär igår. Den sägs vara bättre än vad kritikerna hoppats på.
Så jag hoppas den lever upp till mina nu uppbyggda förväntningar.


Även nedräkningen fortsätter: Nu är det endast 5 dagar kvar till vi åker!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback