Midsommar

Sophie Arding 2007-06-24 @ 11:36:55
En underbart härlig dag som började med 60 mm spöregn och jobb.
Men bättre blev som tur var dagen. Slutade jobbet kl 15, åkte hem och skyndade göra mig iordning. Hemma möttes jag av en badande sambo med en öl i handen. Grr för att jobba.

Åkte med ilfart upp till Matilda och Richard i Halmstad där även våra 10 andra vänner väntade på oss och att få äta grillat.
Under kvällen slutade regnet plaska och vi kunde efter många nubbar och alldeles för mycket allsång gå ut till den först tänkta platsen. En stor fotbollsplan. Tyvärr var det inte så mycket folk som hade tagit sig dit, men det var kul ändå. Vi hittade in i ett partytält som vi våldgästade. När det blev trist där gick vi vidare till nästa..

Gick hem någon timme senare och trött som jag var, somnade vid kl 12.
Får väl skylla på att jag varit uppe sen kl 6. Hrm hrm..






Kommentarer
Postat av: Johanna

oj oj.. vi har så roligt ihop ju.. helt sinnes ;) saknar dig redan! hoppas us and a blir as kalas. puss puss

2007-07-01 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback