Varför skiner inte solen?

Sophie Arding 2007-06-04 @ 16:44:44
Fredag, Lördag, Söndag och Måndag. Solen har inte varit framme en minut under dessa dagar. Varför skiner inte solen som alla säger? Jag känner jag blir bara blekare och blekare. Torr och fjällar. Har till och med varit och solat solarie. Är kanske bara bra för min kropp att det inte är någon sol framme.
Jag få gå och bli fisblek igen tills vi åker igen. Nu är det bara 4 veckor kvar!!

Ikväll kommer min kära make. Jag har saknat honom så. Var och storhandlade idag så vi har lite mat. Där försvann 800 kr. Köpte med mig lite jordgubbar hem som vi ska mumsa på ikväll. Han kommer bli så glad för han älskar jordgubbar. =)

Har även städat hela lägenheten igen. Jag är så sjukt rastlös.
Klockan är iaf snart fem, ett litet steg närmre Victor!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback