3 Dagar kvar

Sophie Arding 2007-05-11 @ 23:42:05
Nu är de hårda arbetsdagarna över och jag ska försöka bli människa igen. Har börjat mitt nya liv med att städa lägenheten skinande ren. Så nu kan vi slicka alla golven om vi vill det. Toaletten är dock inte tagen riktigt än. Väntar med den till imorgon.

Nu ska jag även börja förbereda min resväska. Det är endast 3 dagar kvar!
Pratade med mormor idag om diverse nyttigheter inför resan.
It cleared my mind a bit!

Jag och Victor har varit ännu mer duktiga och inte bara städat här hemma. Vi har även varit ute och sprungit en runda. En stor sensation för mig att jag stack iväg mitt i Felicity, så jag missade sista hälften. =/
Men sånt är livet.

När vi kom hem firade jag kvällen med att äta en kebabtallrik. Mums.
Gjorde en miss thoe..

Dagens Kalkon:

Pb= Pizzabagare
S= Sophie

S. Slår numret till Pizzeria Accapulco.

- Pb: Accapulco

-S: Ja, Hej jag heter Sophie......... *Klick*

Man kan ju själv tänka sig hur pinsamt det var. Det roliga var ändå att jag satt och tänkte på, medan jag ringde, hur dom skulle reagera om jag var helt seriös med att presentera mig och så..
Tji fick jag.

Ringde pizza King och beställde därifrån istället.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback