Cocoa Beach

Sophie Arding 2007-05-22 @ 14:30:51
Sitter och väntar på att resten av familjen ska äta frukost färdigt. Jag har varit färdig länge. Idag ska vi ÄNTLIGEN åka och bada och sola. Himeln är blå och molnfri så det är en perfekt dag på stranden. Måste ju pressa lite nu innan vi åker hem igen. =P

Helgens vistelse i Miami blev väl inte som jag hade tänkt mig. Så mycket slummkvarter vi har sett av miami har väl ingen annan sett. Ett ställe jag kan glädja mig över är att vi varit på Miami beach. Som tur var kom vi precis efter det stora ovädret. Det hade hellregnat och vattnet stod dem ända upp till midjan. Det var iaf växlande med moln och sol när vi kom. Jag, mamma, pappa och fredrik passade på att bada lite i havet, så vi hade något vi kunde skryta med iaf. Vattnet var skitvarmt och vågorna stod högt. Jätteroligt.

Vi gick upp och ner från 15:e ända ner till 9-10:e gatan. Tydligen hade Britney Spears varit där och uppträtt samtidigt som vi var där. Det var därför vi såg alla små tjejer stod och köade utanför en byggnad vi gick förbi.

Vi åt på en Irish pub och sedan åkte vi ut till vårat Hotel.

Igår åkte vi runt 10-tiden från hotellet. Åkte då emot Everglades och kollade massor Alligatorer som låg i bäckarna längs med vägen. Stannade även ppå en plats, Shark bay, och fick komma dem lite närmre.
Nu har vi alltså fått sett så mycke alligatorer att vi kräks.

Bilder kommer senare, eftersom vi ska iväg till Cocoa beach nu!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Proppan!
Du, jag läste oxå om Brittan, hon va la i orlando med va? Va du där?
Inget är säkert än, men kanske ska jag va säkerhetsvakt på hultan.. haha. de du :D
mellan scenen å publiken står man bra.. hehe. bara å hoppas :)
hälsa alla! puss puss

2007-05-24 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback