Födelsedagspresent

Sophie Arding 2007-05-03 @ 17:56:08
Glömde ju förresten nämna min fina födelsedagspresent jag fick från Marie och Björn.
Det exklusiva och populära Lip Glosset, Juicy Tube från Lancome med en smak av jordgubb.
Riktigt härligt fylliga läppar man får av det. Rekommenderas.




Nu när Felicity är slut, ska jag istället sätta på filmen: Marie Antoinette.
Där spelas huvudrollsinnehavaren av Kirsten Dunst.
Det blir en riktig tv-tittarkväll när Victor är iväg och gör massa tester med (förmodligen) nya klubben Tyringe.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är officiellt JÄTTE avudsjuk för att du skall få åka till Miami. Miami är den mest fantastiska plats jag har varit på, så njut så in i bängen! Jag kan rekommendera ett besök på North beach, ligger på en liten ö utanför Miami som heter Key Biscayne. Den ligger inte långt bort, du kan stå och på stranden och titta på en helt fantastisk vy över alla skyskrapor. Huvudgatan genom ön heter crandonboulevard. På väg dit kan man också besöka Miami Seaquarium. North beach i alla fall är precis lika fint som south beach, men inte lika hippt. På denna stand görs en fruktansvärd massa modefotograferingar, ljuset är visst speciellt sägs det. Jag vet att många av de svenska katalogerna gör sina fotoshoots där! Det finns också en gammal djurpark på ön som förstördes under en hurricane. Då släpptes alla djur ut ur sina burar och tigrar och lejon sprang lösa på ön. Nu är de borta, men många konstiga sorters djur lever fortfarande kvar i parken, å det är skitballt att gå och titta på.
ÄVen nån känd tennis turnering spelas på ön. Men mitt intresse för tennis är inte på topp.... Här har du lite info om ön: http://en.wikipedia.org/wiki/Key_Biscayne,_Florida.
Fan, jag vill med åka. FÖrresten orlando är också fint hehe! Men mitt hjärta slår ett extra slag för miami! Eller som will smith säger: Welcome to miami (bienvenido a miami)!

2007-05-04 @ 11:51:21
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback