Hemma i verkligheten

Sophie Arding 2007-05-29 @ 10:50:17
Usch, det är så trist bara jag tänker på det. Jag hade mycket väl kunnat bosätta mig i Florida med resten av familjen (3/5 av den). Nu fjällar jag redan i hela ansiktet och på ryggen.
Som tur var kom syrr ner hit i helgen för att hälsa på. Björn var tvungen att stanna hemma och plugga eftersom han har tenta.. imorgon tror jag.
Vi var ute och åt på Tres i fredags kväll med Hanna och Adam. Victor var också med förståss.
Gick hem och tog oss ett glas vin till, Hanna och Adam gick hem och sedan kollade på bilder från min underbara vistelse.

I lördags var vi och gick på Väla hela dagen eftersom det spöregnade här.
Köpte mig ett par jeansshorts och syrran köpte massa bra-att-ha saker på IKEA.
På kvällen lagade vi mat. Mitt i alltihop kraschade vår spis.
Kul, vi fick äta hårda klyftpotatis.
Gjorde oss iordning och gick till Tres och tog oss en shot och en drink, sedan vidare till Bahnan. Svinkul kväll!

Syrr åkte hem i söndags och jag låg och sov mest resten av dagen, tills Victor kom hem.
Han har varit i Jönnet en snabbis och firat Helenas 40-års dag.

Har inte riktigt kommit tillbaka till verkligheten än. Degade på Väla igår igen med Hanna. Skulle även ha jobbat igårkväll, men det hade blivit missförstånd med schemat så jag fick åka hem igen. Mest frivilligt.
Så nu är det allt dags att ta tag i sitt liv igen. (har iaf packat upp väskan)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback