Merritt Island

Sophie Arding 2007-05-24 @ 06:23:01
Efter att ha brännt varenda liten skinnbit på hela kroppen igår på Cocoa beach, tog jag det lite lugnt idag när vi åkte ut till Merritt Island. Jag placerade mig under parasollet eftersom solen stod högt och det var molnfritt.
Vi stannade ändå inte så länge eftersom det började mulna på. På vägen hem svängde vi in vid Kennedy Space Center och såg (på håll) uppskjutningsramperna. Det kommer i juni skjutas upp en ny raket så den stod redan i en av ramperna, redo att avfyras.

Fegget och jag tog oss ett sista (för denna gången) dopp i poolen innan vi snart ska åka iväg och ska äta på ett Real American Steakhouse. Jag ska beställa en stoor beaff. =P

Imorgon är det hemfärd. Usch vad tiden har gått snabbt. Något jag kan glädja mig över är att jag åker tillbaka om 1 månad igen. =)
Då med Victor som resesällskap. Ska bli kul att få åka på våran första riktiga utlandssemester tillsammans.

Mer bilder kommer senare (eftersom denna datorn laggar så fort jag försöker lägga in en bild nu)

Nu blir det sängdags. Upp imorgon kl 06.30 för färd hemåt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Smaka beaffen bra elle?
Hoppas de du..
kiss and hugs

2007-05-24 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback