Sammandrag - Helgen

Sophie Arding 2007-05-01 @ 16:08:03
Nu har det sprungit förbi en helg till, med allt från blod och svett till tårar.

Torsdag-Fredag kan jag sammanfatta med både glädje och tårar.



Lördag-Måndag var det Gbg för hela slanten.
Jag, Victor, Marie och Björn (+4 vänner till syrr) var ut och åt middag
för min kära make fyllde 21 år. Grattis!
Åt på en Grekisk restaurang, Knossos. Där fick vi känna på hur bra vårat tålamod var.
Fick inte maten förrän efter 1 timme + att servitrisen hade glömt bort våran förrätt.
Men gott var det när vi väl fått in maten.

I Söndags var vi och sprang på stan hela förmiddagen.
Varning: Prova inte stela armband i affären. De kan vara kluriga att få av.

Bevis



På kvällen firade vi Björn som hade 25-års fest. Det var en mycket rolig kväll.
Vi blev bjudna på Exotisk planka till förrätt och tårta till efterrätt.
Ska väl även poängtera att det var gratis dryck hela kvällen. Mums. =P

Ett litet urdrag med bilder från kvällen.



Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att ni tyckte helgen var lyckad! Ser fram emot att få träffas snart igen! puss puss sis

2007-05-01 @ 20:09:24
Postat av: mom

Vilka söta små pinglor jag har =). Eller, vuxna fina damer passar nog bättre.

2007-05-03 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback