Staterna

Sophie Arding 2007-05-16 @ 01:41:19
Nu är vi framkommna och sightseeing:ade.
Resan började 7.45 med tåg från Ängelholm till Kastrup och mötte upp släkten.
Det var lite stressigt på flygplatsen då vi fick veta vid incheckningen att vi hade 15 min på oss till boarding. Då hade vi inte gått igenom varken passkontroller eller incheckningen vid flyget, så vi blev lite stressade. Rusade igenom hela flygplatsen och hittade vårat plan. Då var det dags att stiga på.

Den 9-timmars långa flighten till Atlanta gick långsamt. Fick se 2 filmer och sen några serier. Fick två luncher och en glass under hela tiden.

Tullen och incheckningen i Atlanta gick fint den med och vi behövde bara vänta 30 min innan boarding.

Mötte familjen på flygplatsen i Orlando. Vi fick våra väskor och fick hyrbilen och körde hem. Kl. 22 gick vi och la oss lokal tid, vilket är kl 05 på natten hemma i Sverige. Då var jag oerhört trött.

Idag vaknade vi tidigt. Gick upp, åt frukost och åkte en sväng i bilen. Var nere runt Sea World och Disney land och tittade. Åt lunch på Taco bell och åkte hem och la oss vid poolen. Har nu ätit hemmalagad kycklingklubba med ris och ska ta en sväng ner till Wall Mart nu och titta.

         

    

More to come...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: marie

Åh vad avundsjuk jag blir! Vill oxå åka till varmare breddgrader och sola. Men jag får knega på ett tag till! Ha det bäst och shoppa lugnt!
Hälsa de andra! Kram

2007-05-16 @ 21:33:18
Postat av: Johanna

vilka glassiga bilder.. poolen. på trädgården eller? jag har ialla fall en perfekt kub-plan på min gård.
idag har filip klippt gräser.. han gör det så fint när ni är borta!
puss å hälsa alla

2007-05-16 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback