Brutet löfte

Sophie Arding 2007-11-08 @ 12:39:57
Har gjort ett litet inköp tilll. Där ser vi ju hur bra jag kunde hålla mig. Har ju köpt ett par nya stövlar nu så jag måste ju köpa fina strumpor som jag kan ha under. Blev dessa tre paren från Lindex. De vita är vanliga stumpbyxor och de svarta och lila är knästrumpor.



Idag har jag invigt min nya kjol. Får se om jag har på mig den till skolan eller om jag byter till byxor. Den var lite kort om rumpan.



Svart t-shirt: HM
Orange kjol: asos.com
Strumpbyxor: Lindex
Knästrumpor: Mads Norgaard
Stövlar: Rosengallerian
Skärp: HM
Halsband: KappAhl

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ville bara påminna dig om vad affären där du köpte stövlarna heter, Brolins skor. Snygg kjol förresten!! Tycker du är djärv som vågar skicka efter kläder, men det kanske inte var första gången HEHE.
puss

2007-11-08 @ 20:54:05
Postat av: Sophie

Nej du mor, det var inte första gången. Haha. De andra gångerna har blivit helt misslyckade, så detta var 3:e gången gillt. Haha..

2007-11-09 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback