Nedtrappning

Sophie Arding 2007-11-05 @ 18:57:45
Nu var det länge sedan jag skrev här. Känns lite omotiverande när man inte får någon respons förutom lite då och då. Jag ska ändå försöka tappert att hänga kvar ett litet tag till, men kommer skriva mer sällan.

Jag har iaf kommit hem till ä-holm efter en veckas lov som jag tillbringade hemma i Huskvarna. Lite förvirrande att skriva hemma hela tiden, men båda ställerna är mitt hem. Komplicerat. Det var iaf underbart skönt att vara hemma och bli lite ompysslad och träffa sina vänner igen. I onsdags var vi nere i Gbg och älsade på syrran över dan. Sophie som vanligt shoppade inget speciellt förutom en plastbricka att ha under diskstället på Granit. Förra gången jag var nere blev det ju en matlåda på samma ställe. Rolig jag är.. Plastbrickan som till och med visade sig vara för kort också. Lyckat köp.

Nu har jag ändå lyckats göra av med massa pengar. Köpte mig ett par stövlar när jag var hemma, tröja, nitskärp, pumps och lite krims krams så nu är det köp stopp. Gick ju jättebra till jag gick på Lindex idag och shoppade mig en ny klänning. Var iof efter tips från Johanna så det hade jag räknat med, men NU iaf är det köp stopp!!
Plus att min beställning från asos.com har kommit (förbetalad), så jag känner mig ändå väldigt nöjd nu.

Bilder från lördagens baravder.



Idag har det varit kallt och ruggigt. Valde ändå att sätta på mig en klänning och invigde mina stövlar, som visade sig vara mycket varma och goa. Mums.



Klänning: Lindex
Kofta: Victors från MQ
Nitskärp: HM barn avd.
Tights: Ullared (mycket sköna =P)
Knästrumpor: Mads Norgaard ,Köpenhamn
Stövlar: Kommer inte ihåg affärsnamn, men köpta i rosengallerian
Halsband: HM
Nagerlack: ESSIE köpt i usa av mamma

Är så himla gottesugen ikväll. Får nog gå ner och köpa mig en liten, liten påse. Kan inte hålla mig. =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Benita

Synd att inte jag kunde vara med på dm roliga bilderna!!! Dumma mig! =)

2007-11-06 @ 20:23:04
Postat av: mamma

Det går inte att motså gottesuget. Var själv tvungen att köpa lite choklad ikväll när jag handlade:)
Var tvungen att trösta mig efter 2 tunga dagar. hehe!

2007-11-06 @ 22:27:41
Postat av: sis

neej inte trappa ner, jag går in varje dag och kollar om du skrivit nåt nytt! Men jag förstår om det känns meningslöst att skriva när man inte får nån respons... Själv sitter jag på jobbet och bara längtar hem till soffan! Puss Puss

2007-11-07 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback