Lingon och Idol

Sophie Arding 2007-10-05 @ 18:47:22
Har haft den oturen att två lektioner varit inställda både igår och idag. Så tråkigt att inte ha något att göra. Suck suck. Får väl igen senare när allt istället kommer på en gång. Idag har jag iaf inte uträttat mycket. Eller jooo. Hade först engelska lektion, gick hem och städade hela lägenheten inför lördag. Har efter det sytt iordning hela sofföverdraget. Är inte färdig helt eftersom jag vill tvätta det innan jag sätter dit det ordentligt igen och eftersom tvättiden inte är förrän torsdag nästa vecka så får det va lite halvditsatt sålänge. Nu sitter det inte fast med nålar längre iaf. =P

Väntar nu på att lingongrytan och potatisarna ska koka färdigt. En Victor ska komma hem med så vi kan äta. Mm, vad gott det ska bli med riktig småländsk husmanskost. Såklart blir det Idol ikväll och även premiären av Fredag hela veckan. Saknade Hey Baberiba när det slutade så det ska bli kul när de kommer tillbaka med nytt och fräscht material.

Hittade lite roliga och "förfriskade" bilder när jag satt och knappade på telefonen igår. Det är från min och Carolines utekväll för två helger sen. Kul med upptäckter ibland. Har typ 10 likadana bilder till. Haha.



Trevlig helg! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback