Övertygad

Sophie Arding 2007-10-04 @ 11:25:08
Hade tänkt mig starta systuga i eftermiddag. Ska bara ha Nk B-lektion först och sedan ska jag ge mig ut och leta efter tyg. Ska sy om våra soffkuddar hade jag tänkte. Ännu en gång har jag fått sjukt mycket inspiration. Mitt favoritinredarprogram Roomservice hade säsongsstart igår och de gör så underbart fina rum så jag blir nästan gråtfärdig.
Ska även sy i lite kläder som jag inte är riktigt nöjd med. Fålla upp byxor, sy in en kjol mm. Resultat får ni se senare.



Det är strålande fint väder och jag är såklart på strålande humör. Som alltid när solen skiner. Syns dock inte på mina kläder då jag har klätt mig i enbart svart idag. Haha..
Har köpt mig ett par öronhängen med. Silvriga hjärtan. Så söta.

         

Update!
Mammis, Pappis och Fegget har just nu kommit till the LA! Har fått se massa härliga bilder från deras förra destination, which was San Francisco. Sådan uunderbar stad. Bilder nedan.

         

    


Quotation:
Levnadskonsten består inte så mycket i att avlägsna våra svårigheter som i att växa med dem.
-Bernard Baruch

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback