Snabb review

Sophie Arding 2007-10-03 @ 19:10:05
En liten review från helgen som varit. I fredags kom Victors vän och hälsade på. Vi var nere i Helsingborg och åt middag. Jag åt en jättegod kycklingbit, potatissallad och murkelsås. Väldigt gott. När vi kom hem gick vi och satte oss på Tres Amigos och tog oss ett glas. I lördags var vi på Väla en snabb sväng. Var ju såklart tvungen att köpa en topp till kvällen. Köpte förresten ett par grymt snugga pjux med. Ett par Depeche från Nilson, bild nedan. Åkte sedan hem och kollade film och åt mat. På kvällen var jag hos Caroline, min jobbarkompis, sjöng singstar och hade jättetrevligt. Kvällen gick i stort sett ut på att mobba hennes oönskade vänner som var där. Sjukt kul. I söndags var jag hemma hela dagen och kollade på Tv medan Victor var och spelade match. Orkade mig tyvärr inte ut och kolla, vilket var synd eftersom han gjorde ett mål och en ass.

Idag har jag varit och lunchat med Caroline. Kul att catcha upp det sista jag missade på vägen hem från i lördags. Har såklart haft lektion också. Lite tråkigt att ha i snitt en lektion om dagen. =P Detta var iaf vad jag hade på mig idag. Min underbart vackra Hard Rock café Orlando t-shirt och mina favorit byxor. Göött!!



Boy, am I lucky! Ikväll är det min Tv-tittarkväll igen. Fullspäckat ända fram till 22.30. Var tvungen att ladda med en stoor godispåse från Hemköp. Mums!

Quotation:
Fråga dig ibland på fullaste allvar om de människor som du umgås med lyfter dig eller drar ner dig.
-Richard Jahnke

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback